Jste kadeřník? Chcete nakupovat vlasovou kosmetiku pro profesionály za velkoobchodní ceny? Slevy až 50 % pro profesionály. Zaregistrujte se!

Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po - Pá 09:00 - 15:00
0 ks
za
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 4 000,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. OBCHODNÍ PODMÍNKY
Velkoobchodní podmínky

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) fyzické osoby Ing. Filip Konečný, se sídlem Evžena Rošického 1080/18, Ostrava 721 00, identifikační číslo: 01127624, zapsané v živnostenském rejstříku Magistrátu města Ostrava (dále jen „zprostředkovatel“) upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi právnickou osobou Salerm Cosmetica Profesional CZ, s.r.o., IČO: 27836428, spisová značka: C 30952 vedená u Krajského soudu v Ostravě, den zápisu: 25. února 2008, sídlo: Poděbradova 3148/109a, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava ("prodávající") a jinou fyzickou nebo právnickou osobou podnikající v ohlašovací řemeslné činnosti "Holičství, kadeřnictví" (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu zprostředkovatele. Zprostředkovatel   je správcem osobních údajů a působí jako osoba, která zprostředkuje uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím. Internetový obchod je zprostředkovatelem provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese https://www.salerm.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2. Obchodní podmínky se vztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání v oboru živnostenského zákona: Holičství, kadeřnictví.

1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2. UŽIVATELSKÝ ÚČET

2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce musí kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní musí kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“).

2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné. Falšování a používání cizích údajů je přísně zakázáno a trestáno dle platných právních předpisů.

2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

2.5. Zprostředkovatel může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 12 měsíců nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

2.7. Uživatelský účet nemusí být aktivován v případě, kdy kupující nedoloží veškeré informace a doklady, které jednoznačně prokazují jeho kadeřnickou/holičskou odbornost.

2.8. V případech, kdy kupující objednává zboží pod záštitou svého zaměstnavatele, má povinnost ho předem informovat. Kupující v tomto případě prohlašuje, že má od svého zaměstnavatele souhlas k vytvoření objednávky pod jeho identifikačními, fakturačními údaji. Kupující i v tomto případě musí prokázat svou kadeřnickou odbornost.

3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.

3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje po schválené registraci informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

3.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

3.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),

3.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a

3.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

V případě uvedení takové ceny, při níž je zjevné, že se jedná o chybu v psaní a číslech, není tato cena závazná a kupní smlouva není uzavřena.

3.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „odeslat objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

3.6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

3.7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

3.8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:   

a. v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;

b. bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 3222323001/5500, vedený u společnosti     Raiffeisenbank a.s (dále jen „účet prodávajícího“);

4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

4.3. Prodávající může od kupujícího vyžadovat zálohu či jinou obdobnou platbu.

4.4. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 3 dnů od uzavření kupní smlouvy.

4.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

4.6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky, požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. 

4.7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat, není-li domluveno jinak.

4.8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

4.9. Dobírky vybírané ve Slovenské republice jsou účtovány v eurech. Přepočet dle sazebníku ČNB, středový kurz ve dni vystavení faktury. Den vystavení faktury nemusí odpovídat dni objednávky. V případě platby převodem na účet vyčkejte pro přefakturováni částky v měně Euro.

5. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

5.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

5.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

5.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

5.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

5.5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

6.1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

6.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

6.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

6.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

6.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

6.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

6.3. Ustanovení uvedená v čl. 6.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

6.4. Záruka za jakost: projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v době šesti měsíců od převzetí.

6.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.

6.6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

7. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

7.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

7.2. Vyřizování stížností zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy salerm@salerm.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

8.1. Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího. Více informací k takovému zpracování najdete https://www.salerm.cz/OCHRANA-OSOBNICH-UDAJU-a3_3.htm

9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

9.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem.

9.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

9.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

9.4. Prodávající je oprávněn odmítnout uzavřít kupní smlouvu v případě, kdy nastanou pochybnosti o odborné způsobilosti kupujícího uvedené v bodě 1. Úvodní ustanovení. 

9.5. Zneužití cizích kontaktních údajů se trestá platnými právními předpisy.

9.6. Kupující prohlašuje, že produkty technické povahy, jejichž aplikace vyžaduje znalosti a zkušenosti typické pro kadeřnické a holičské řemeslo, nepřenechá k užívání další osobě, která nedisponuje patřičnými zkušenostmi pro správnou a bezpečnou aplikaci. Jedná se například, ale ne pouze, o barvy na vlasy, zesvětlovače vlasů, produkty pro permanentní narování vlasů, zvlnění vlasů apod. V případě, kdy si kupující není jistý povahou produktu a jeho bezpečností k používání neodbornou osobou, informuje se před postoupením zboží této osobě u technologa uvedeného v kontaktech.

V Ostravě dne 19.5.2019

Novinky z našeho blogu

ŠKOLENÍ: Trendy střihy & techniky barvení PRAHA 2023
04.03.2023
ŠKOLENÍ: Trendy střihy & techniky barvení PRAHA 2023
Ve středu 24. 05. 2023 proběhne jednodenní seminář kadeřníků a vlasových stylistů na téma trendy střihy a techniky barvení 2023. Školení bude probíhat... číst celé
ŠKOLENÍ: Trendy střihy & techniky barvení OSTRAVA 2023
20.02.2023
ŠKOLENÍ: Trendy střihy & techniky barvení OSTRAVA 2023
V pondělí 22. 05. 2023 proběhne jednodenní seminář kadeřníků a vlasových stylistů na téma trendy střihy a techniky barvení 2023. Školení bude probíhat... číst celé
ŠKOLENÍ: Pánské trendy a střihy 2023
17.02.2023
ŠKOLENÍ: Pánské trendy a střihy 2023
V pondělí 27. 03. 2023 proběhne jednodenní seminář kadeřníků a vlasových stylistů na téma Pánské trendy, střihy a barvení 2023. Školení bude probíhat ... číst celé
ŠKOLENÍ: Trendy, Střihy a Photoshooting 2022
21.07.2022
ŠKOLENÍ: Trendy, Střihy a Photoshooting 2022
V pondělí 19. 09. 2022 proběhne jednodenní seminář kadeřníků a vlasových stylistů na téma TRENDY, STŘIHY & PHOTOSHOOTING. Školení bude probíhat pod zá... číst celé
Akce, slevy a novinky přednostně na Váš e-mail
Přihlaste se k odběru novinek a získejte informace o akčních nabídkách a slevách jako první. Když vás budeme rušit, odběr můžete kdykoliv zrušit.

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz